Klachtenprocedure
Klachten- en geschillenregeling
Door onze logopedisten wordt op een zeer zorgvuldige en klantvriendelijke manier gewerkt. Toch kan het gebeuren dat niet alles naar wens verloopt. Het kan voorkomen dat je als cliënt of ouder/opvoeder klachten hebt over de logopedist of de logopedische behandeling. Hiervoor hebben wij een klachtenprocedure. Wanneer je niet tevreden bent kun je dit in eerste instantie bespreken met de desbetreffende logopedist of met de praktijkhouder, Dorien Harder. Er kan dan naar een oplossing gezocht worden. Er wordt vanzelfsprekend vertrouwelijk omgegaan met jouw klacht. Dorien Harder is bereikbaar op telefoonnummer 072-5744261 of via mail info@logopediecentrumwaard.nl
Lukt het niet om tot een goede oplossing te komen dan kunt u terecht bij de Klachten- en geschillenregeling Paramedici. Logopedie Centrumwaard is hierbij aangesloten.
Je kunt ook onderstaand formulier invullen als je een klacht of suggesties hebt.
Zodra wij het formulier ontvangen hebben, dan zullen wij je klacht of suggestie in behandeling nemen. Wij nemen binnen 2 dagen contact met je op met een reactie.
(Alle velden zijn verplicht)